دفتر کوچک نوشته های من

دفتر خاطرات من

اینجا دفتر خاطرات منه. دنبال نظر دادن نباشید چون بسته س. اگر دنبال مطالب بدرد بخور می گردین تو بخش داستان مطالب جالبی گرد آوری کردم.

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۲۴ دی ۰۱ ، ۲۱:۱۵ برف
پیوندهای روزانه

تو تصویرش کن

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۵۹ ب.ظ
این شعر را احمد شاملو شاعر آزادی وعشق به ایران درودی نقاش معاصر ایران تقدیم کرد.(درکتاب فاصله دو نقطه از ایران درودی) (من مطمئن نیستم فقط از یه وبلاگ نقل کردم)   
 سکوت‌ آب‌ مى‌تواند ،
 خشکى‌ باشد و فریاد عطش  ‌
سکوت‌ گندم‌ مى‌تواند ،
 گرسنگى‌ باشد
و غریو پیروزمند قحط  ‌
همچنان‌ که‌ سکوت‌ آفتاب  ‌ظلمات‌ است  ‌
اما سکوت‌ آدمى،  ‌
فقدان‌ جهان‌ و خداست ! ‌ 
 غریو را تصویر کن  ‌
عصر مرا  در منحنى‌ تازیانه‌ به‌ نیش‌خط‌ِ رنج  ‌همسایه‌ى‌ مرا !
 بیگانه‌ با امید و خدا ، و حرمت‌ ما را ،
 که‌ به‌ دینار و درم‌ بر کشیده‌اند
و فروخته  ‌تمام‌ الفاظ‌ جهان‌ را در اختیار داشتیم‌
و آن‌ نگفتیم  ‌که‌ به‌کار آید  چرا که‌ تنها یک‌ سخن  ‌در میانه‌ نبود 
 آزادى  ‌ما نگفتیم  ‌تو تصویرش‌ کن (احمد شاملو)
۹۲/۰۸/۱۶
من